Över

Nu är 2014 över. Bästa och värsta året någonsin. Bästa för att jag har fått se min underbara dotter växa upp, och fått varit ledig med henne hela detta år. 
Värsta för att det varit så fruktansvärt jobbigt att vara mamma till ett grinigt barn. Jag tror jag aldrig grinat så mycket som jag gjort i år. Har det inte varit av trötthet så har det varit av frustration. 

Jag har haft så fruktansvärt tråkigt detta år samtidigt som man har några guldtillfällen som varit roliga :) Så det är verkligen både och detta år. 
Om jag skulle fått göra nått annorlunda, hade det varit att göra mer saker. Inte bara sitta hemma. Åka och hälsa på folk, åkt på stranden bland annat. Tagit vara på mammaledigheten helt enkelt.

Allt har liksom känts lite småjobbigt detta år. Från hela grejen med kolik och skrik till att börja träna igen, och börja jobba igen.

Jag säger heeeej dååå till 2014 och välkomnar 2015 med öppna armar! Så skönt att detta år är över!
Nu är det nya tag med träning, jobb(!!), ny familjemedlem och massa massa kärlek till min familj ❤️ <3

2014 i bilder









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0