Min stora lilla tjej

Ellen blir så stor! Och hon är så duktig, nya ord ploppar upp hela tiden. Nu kan hon räkna till tre (inte för att jag tror hon fattar att hon räknat, men ändå :P), "en, tåå, tee". Ibland räknar hon på fingrarna också. När vi gör välling på kvällen och häver i skopor med välling så räknar hon, en, tåå, tee! :')
Tyst är nya favoordet tror jag. Jag sa åt Pim att vara tyst nån gång och sen dess låter det "dyst! Dyst Mimmi!!" Hela tiden! Haha, säger även åt andra att vara tyst.

Och Bolibompadrakens dans kan hon rörelserna till. Så duktig!! 

Hon är så go också. Om man låssas grina kommer hon och kramas och pussas! 
Hon fick ju en katt som mjauar i julklapp och den är hon så gullig med nu! Håller i den jätteförsiktigt (oftast iaf) och klappar på den, kramas och myser. Ser så gulligt ut! :)

Min fina goa Ellen!! ❤️❤️

Nu räknar vi ner dagarna tills det är dags för dagis! Hua vad jag gruvar mig! 😭

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0