Prata

Ellen börjar prata mer och mer, det är så kul. "Nejja" är det hela dagarna nu, alltså Mejja :) "Nejja! Nejjaaaa!! Nejja?" Hela dagarna, och så fort hon ser en bild på en flicka (vem som helst!) så utbrister hon "Nejja!!" :D


Slappar i soffan innan läggdags.


Och nu när jag kom hem "hej mamma!" Låter även "hej Nanna" ibland.

- Hej mamma! 
- Hej Ellen! Ska vi ta på pyjamas?
- Näej!



Och med alla hemskheter som händer överallt nu med någons barn, så blir jag ännu mer nojig än vad jag redan är. Jag vill skydda Ellen från allt. Jag skulle inte klara av att leva om nått hände henne. 
Jag kommer aldrig våga låta henne gå eller cykla till skolan själv. Det finns så vidriga människor i världen, i detta land!!
Usch! Mina tankar går till familjen som förlorat sin dotter, bara för att vissa människor är så psykiskt jävla störd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0