VAB

Tredje dagen med feber för Ellen. Igår steg den till 39,7 som mest. Idag låg den på 38,6. 
Och det verkar bli en tredje dag med bara sömn för Ellens del också. Vi vaknade för en timme sen och hon har redan slocknat i min famn. 
Hon har även blött näsblod i natt! Och hostan låter inte bra, det liksom piper/tjuter. Ringde 1177 för att höra vad dom tyckte, ifall jag överreagerar eller inte. Hon jag pratade med tyckte vi skulle ringa HC och åka in. "Se till så dom kollar allt. Lungor, hals, näsa, allt! Var på dom!" Vet hon hur dom är på harmånger tro? ;)
Iaf så ringde jag dit. 10.10 ska dom ringa tillbaka??!!!? En väntetid på 2 timmar?? 

Ord kan inte beskriva hur synd jag tycker om Ellen nu. Jag önskar att jag kunde byta plats med henne. 
Hon ser så svag ut. Hon försökte leka lite igår, men började grina på engång och kröp upp i famnen. Hon har ingen ork. Idag får jag inte i henne nån alvedon heller. Hon blåvägrar. Uscha min älskade lilla skitunge, bli frisk nu!!

Så idag blir det vab! Hon har ju sin Momma och Moffan, men jag har inte hjärta att lämna henne när hon är såhär pass sjuk. Om hon kunde få slippa febern då iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips är Alvedon suppar! Lättare än flytande!

2015-03-10 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0