Små fötter

Idag vaknade jag(vi) inte av att Ellen rycker i handtaget. Utan av små trippande fötter :') Pär vaknade innan mig och hon hade gått runt lite här ute i tv-rummet innan hon kom in till sovrummet. Puttar upp dörren och säger med det största flinet: "heeeeej" haha älskade gogumman!! 

Hon börjar bli så stor. Hon springer för fullt och busar! Börjar prova på mer och mer ord. "Ninni" är det nyaste. Det betyder välling! Haha. Så gulligt! Ibland på kvällen kan och komma och peka mot diskbänken och säger "Ninni!!" 

Gofisan efter ett bad <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sist hon var hos oss sprang hon omkring med en sked. Jag sa att ge mig skeden. Kej, svarade hon.

2015-05-14 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0