Trevliga dagar

Igår åkte vi och lekte med Mia och Livia :) Pusskalas för smågrisarna och skitsnack för mammorna. Även en prommis till Ica hann vi med, för att köpa lite fika. Trevlig dag med våra bff's ;)

Gullungar!


Idag var det dags för kosläpp! Jag missade ju förra året så jag ville se i år :) Kul att se hur lycklig korna blir! :D Ellen vinkade åt kalvarna som redan var ute. 
Sen gick vi hem och gjorde lite lunch innan det var dags för att åka och kolla när Mejja m.fl sprang Lilla Gymmixloppet :) Så duktigt så! 
Ellen ville också vara med och springa. Eller åtminstone stå mitt i vägen för dom andra! Haha! Nästa år får jag anmäla henne dit också :) Hon fick leka lite på skolgården ist. Åkte rutschkana med Mejja bland annat. 




Ellen fick sova ute på altan när vi kom hem, medans jag städade lite. Nu är det full rulle på henne och jag försöker komma på vad vi ska äta till middag. 
Ikväll blir det mys framför ESC :) Hejja Sverige!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0