Människans bästa vän

Usch, kollade på en video med en hund som blev attackerad av vargar. Och satt och bölade mig igenom den. 
Satt bara och tänkte på att det skulle vara Nitro eller Pim. Mina bebisar! Att dom ska lida till döds. Nä jag vill inte!! Att varje gång Pär och Nitro far och jagar är man rädd att det kanske var sista gången man träffade Nitro. Nu finns det ju tack och lov inte så mycket vargar här omkring. Men det finns ju andra "faror" också. 

Jag vill inte att vi ska utrota vargen. Inte alls. Men jag är så rädd för att nått ska hända våra bästa vänner.

Mina fina grabbar ❤️

Kommentarer
Postat av: Simone

Men åå! Vad fin bild :)

2015-10-24 @ 08:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0