Nytt hemma

För några veckor sen fick jag en idé efter att ha kollat på Ikeas hemsida. 
Tycker vårat kök är så ohemtrevligt. Jag ville ha nått fint att ha på bänken, ist för brödlådan vi haft. Vi har ju nämligen inte så stort kök, utan bara som en (liiiiiten) korridor liksom. Och brödlådan tog upp så mycket plats och vi använde den knappt ändå. 
Så jag köpte en fruktskål i trä och en aloe vera-växt, och morteln hade jag sen innan :) Hade egentligen velat att allt skulle stå på ett fat. Men det fanns inte i lager då. 
Tycker det blev rätt bra ändå, utan fat :)

Och som alltid får jag inte med det fina på bild. Helt värdelös på att knäppa kort! Mycket finare och hemtrevligare i verkligheten :)


Sen har jag ju inte visat kökssoffan jag köpte. Målade ett lager vitfärg, då den var matt i färgen då vi köpte den. Och bytte tyg på sitsen :) Så nöjd! 
Dock skulle jag vilja byta tyg igen nu. Vitt är inte riktigt praktiskt med två hundar och ett barn :P




Ignorera det fula kontakuttaget på första bilderna. Och den ledsna blomman i hörnet på andra bilderna :P Tror vi ska kasta bort den där blomman. Den är inte så fin längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0