Paketkalender

Jag har funderat fram och tillbaka ifall jag ska göra en paketkalender till Ellen eller inte. Är hon för liten?
Men nä, jag tror faktiskt hon skulle uppskatta en sån :) Så jag tänkte knåpa ihop en.
Såg en färdig i H&M-katalogen, men då gick den ända till 25:e. Dåligt! Så jag gör en egen :)




Min inspiration här ovan :) Tycker dom var så fin. Dock blir det en egen variant. Då vi inte har plats nånstans för en sån stor :( Ska göra en klädnypa som visar datumet (1-24) med lappar, och sen bara hänga en strumpa under. Eller en julklappssäck, har inte riktigt bestämt mig.
Så får jag stoppa dit paketet kvällen innan :) Tror det blir bra också. Annars kanske hon "frestas" av alla paket om man hänger dit alla samtidigt. 

Men nu är ju den stora frågan, vad ska man stoppa i paketen? Har kommit på typ 11 saker; två böcker som jag köpt, kanske såndär 3 för 10 chokladbit (en per dag, så får man vän pricka in lördagarna med dom :P), Pippi-figurer att ha i dockskåpet hon ska få i julklapp (har räknat med 3 st. Men har jag tur vinner jag ett paket på Tradera med 10 st), målarbok, kritor, tandborste.

Har ni några förslag på bra små paket till en 2-åring, så dela gärna med er! :)

Kommentarer
Postat av: Nette

Kul med kalender! Finns ju pixi-bokboxar med 10 böcker :) Kanske hårspänne, klistermärken, badskum, strumpor, pez-figur, ny tandborste, studsboll..

2015-10-18 @ 01:23:48
URL: http://netteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0