Ellens rum

Jag blir tokig på Ellens rum. Tycker inte det blir bra där inne! Det är för litet rum med en fastbyggd garderob (varför vi inte rev den är en bra fråga?) som gör att det inte går att möblera nå bra. Även ett fönster som tar upp nästan en hel vägg.







Lektältet älskar jag! Men det tar sån jäkla plats. Men Ellen älskar det också. Älskar att springa dit och gömma sig. Så jag vill inte ta bort det heller. Sen är det för mycket plotter och mönster nu känner jag. Docksängen är sen jag var liten, och den ska väl målas vit så småningom, bara man får tummen ur. Och en stol till bordet har hon också. Men den står nästan alltid inne i köket! 😂 Ellen vill vara med och se, då går hon och hämtar den och ställer sig på :)

Jag har provat att möblera om på alla möjliga sätt! Men det blir inte bra!! Fan också. Vill att hon ska ha ett fint rum. 

Har även haft tanken på att vi ska byta rum med Ellen, så hon får vårat sovrum som är större. Men nä, det går inte. Då våran säng tar upp typ hela hennes rum. Skulle inte ens gå att öppna garderoben.. 

Vi kanske får flytta ner datorn och skrivbordet från datarummet, när vi gjort klart nere, och göra ett litet lekrum där inne? Fast mysigt med ett lekrum med en frys mitt där i. (Får ju inte plats i köket.


Kommentarer
Postat av: Mia

Men! Jag tycker att Ellens rum är superfint!! Tältet är verkligen så fint också 😍 kan du inte måla dit dom där extra ränderna som du pratade om då? Då blir det ju skillnad!

Svar: Jo fast det är ju mer plats jag vill ha :P
Nathalie

2015-09-30 @ 22:28:52
URL: http://mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0