Here we go again

Mitt hår kan just nu beskrivas som katastrof! Ombre med utväxt. Men jag vet inte vad jag ska göra med det, därför har jag inte bokat nån tid hos frissan än. 

Som vanligt har jag beslutsångest, kort eller långt? Klippa av eller spara ut? Efter att jag klippte mig förra sommarn så sa jag att jag skulle spara ut det. För jag blev inte nöjd. Men det tror jag var pga att det klipptes upp så mycket.
Ena sekunden vill jag klippa av det, efter att ha kollat på bilder. Men sen ser jag bilder från då jag har långt hår och får beslutsångest.

Detta jävla hår alltså. Mörkt blir det iaf. 


Såg en videosnutt från sommarn 2013. Då var håret långt! 


Jag veeet inte vad jag ska göra. Samma problem varje gång, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0