Omtänksamma unge!

Gick nyss förbi soffbordet och slog i fotknölen. Vilket resulterade i att jag låg i fosterställning och skrek. 
När jag sen skulle gå tillbaka slår jag i samma fot fast fotknölen på andra sidan. Samma visa igen!

Då kommer Ellen och säger (med en "ojande" röst)
- va ä dä mamma?
- jag slog mig.
- vart slog du dig mamma? (Kommer och tittar på foten)
- här (och pekar där jag slog mig)
- åhh men vännen.. Lilla vännen..

Haha lät så jävla sött! Min älskade goa omtänksamma unge! 

Myser i soffan med nya favoritdockan, som hon fick i julklapp av sin morbror. Hon älskar den. Ska med överallt, sover hellre med den än med apan nu. Helst ska den följa med på dagis och ut och gunga också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0