Sommarstuga makeover

I år har vi tänkt fixa till stugan lite. Fräscha upp! Röja bland saker och köra en storstädning. Dra fram allting (och det finns mycket saker där, mycket möbler) och dammsuga ordentligt och göra fint :) Så vet jag att jag fått bort alla spindelnät och andra insektsbon. Haha, hatar insekter. 
Tänkte även måla dasset. Nu är det ju träfärgat där bara, men tänkte måla vitt och kanske nån fin pastellfärg :) Och byta ut toaringen osv. Fräscha upp helt enkelt. Även köksluckorna hade vi tänkt måla :) 


H&M Home i mitt hjärta! ❤️ Älskar det, finns så mycket fint! Detta här nedan skulle jag vilja ha till stugan. 



Skulle helst av allt vilja åka dit och röja nu på direkten. När jag fått en ide så vill jag göra det på engång!! Kanske nästa helg :) Blir skönt att få det fint och fräscht där, då vi säkert kommer vara där mycket i sommar. Då Pär och jag har semester samtidigt. Och kul för Ellen att vara där också tror jag, med en egen liten badplats :) Måste köpa en flytväst till henne! Har en gammal där som hon fick att grannen. Men jag vill ha en ny, en säker! Bäst i test ska det vara. 
Jag och vatten vettni, tvångstankar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0