"Jag är stor nu!"

För några dagar sen när jag kom hem berättade Pär att Ellen gått på pottan två gånger den dagen. Jag köpte en potta för läängesedan men hon har inte alls visat nått intresse för den. Tills nu.

När jag kom hem och frågade om hon gått på pottan idag, svarar hon "Mm jag är stor nu!". Sen gick hon och hämtade pottan för att visa mig att hon kunde pinka där :D
Sen dess har hon knappt velat ha blöja. Och det har inte blivit en enda olycka. Förutom lite bajs då, men man kan ju inte få allt på engång ;) Men hon har inte pinkat på sig alls. Säger till när hon måste på pottan; "nu kommer pinket"

Hon har ju blöja när hon sover. Men när hon sovit på dan tar hon av sig blöjan när hon vaknar och går på pottan :) Sååå duktig och jag är så stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0