Hjälp ack, hjälp ack, hjälp du mig

Såg min lönespec och tänkte "oj vilken bra lön! Mycket bättre än vanligt!" Men sen tänkte jag att månaden är ju inte över, kommer säkert behöva vabba (som dom andra månaderna). "Nää men mars är ju slut på torsdag! Då kan hon ju inte hinna bli sjuk?!!"

Johooodå! Tredje dagen med öroninflammation och feber och snor. Vabb för mig idag, för som tur i oturen har ju Pär varit ledig i påsk. 
Usch min stackars lilla tjej. Man känner sig så hjälplös när hon säger saker som "hjälp mig mamma!" "Ont i örat!" Samtidigt som hon hulkgrinar. 

I natt har hon varit sjöblöt i svett, och då menar jag sjöblöt. Hela håret var dyngsurt. Jävla feber!! Jävla sjuka!!
Sen har vi vart vaken typ hela natten och sjungit "tomten och haren".

Hoppas det går över fort!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vadå? Kan du se lönen innan du jobbat klart månaden?

Svar: Ja vi har nytt system nu så man kan logga in på en sida och se.
Nathalie

2016-03-29 @ 12:34:24
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0