Tack tack

Jag har ju blivit ett år äldre sen sist jag skrev. Hade som vanligt en fin födelsedag :) Tack för alla presenter.
Bland annat fick jag så gott som allt jag ville ha till stugan, av syrran 😄 Längtar till att åka dit och piffa :) Tuuusen tack!
Och presentkort på både Ikea och Birsta city av bästa föräldrarna. Mina två favvoställen. :) Firade nere i fjärn med tårta och släkt. Så mysigt så ;)
Sen hem hit för blommor och ännu ett presentkort på Ikea! Tjohoo! Tror jag tjatat om en ny säng för länge nu. Haha.

Så dan efter blev det en tripp till ikea för att ÄNTLIGEN köpa en ny säng. Och jag älskar den. En svart av alla färger blev det. Men jag börjar ledsna på vitt. Speciellt i vårat sjukhusvita sovrum. 

Dålig bild men jag är sååå nöjd! Det blev så fint och mysigt. Är lådor under. 
Innan har vi ju haft en ekfärgad. Skitful!
Nu skulle vi bara ha köpt nya sängbord. Men dom jag vill ha kostar drygt en tusing styck, så det får vänta lite :) 


Bra födelsedag kort och gott!
Tusen tack för allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0