Min älskade unge

Hur kan man förklara för en 3-åring, hur mycket man älskar henne? Jag försöker, men tror inte riktigt hon förstår vad jag menar med orden än :)

Hon är så fin min unge. Så fin! Hon kan reta gallfeber på en så man vill slita håret av sig, men samtidigt få ens humör att tvärvända och gör så man skrattar ihjäl sig.

Ikväll har vi suttit still(!) och kollat på en hel film tillsammans. Och det var så mysigt! Polarexpressen kollade vi på. Lite läskig var den men måste ha varit spännande också, då hon kunde sitta still hela filmen :)
Pär frågade om hon också ville åka till nordpolen. -Jaaa!!! Då frågade jag om hon vågade åka det där stora, snabba tåget. -Nää!....jag vill åka ett litet tåg! Och så säger hon det som om det vore världens bästa ide :)

Hon blir så stor så jag hinner inte med. Min finaste bästa älskade unge, hur kunde du bli så bäst som du är!!?

Avslutar med ett roligt citat av henne.
Jag håller på att möblera om i hennes rum, när hon kommer in och ser säger hon:
-...men det där blev inge bra med sängen ä!

Hahaha älskade gogris vad jag ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0