Ellens önskelista

Ja nu har det gått ett år sen sist. 
Men om någon undrar vad Ellen önskar sig i år så kommer det här 😊
 
• Ponycycle
 
• Sjöjungfrudräkt
 
•Snöglob
 
• En liten gående häst till Barbie
 
• Låssas tårta med jordgubbe i mitten
 
• CD-skiva med ”discolåtar”
 
• Regnbågs-Ruby docka
 
• Barbiemöbler (verkar vara jäkligt svårt att få tag på. Ska alltså vara till barbies inte vanliga dockskåpsmöbler. Hittade lite på cdon.se. Hon har Tv + tvbänk och en fåtölj nu)
 
• Mauidocka som kan sjunga
 
• Stor barbiedocka
 
• Frost dockvagn
 
 
Ellen har länge önskat sig ”en häst som man kan sitta på, som kan gå”. Och verkligen trott att bara hon önskar sig en sån så kommer hon få den. Tänkte att det finns ju inte, tills jag såg Ponycycle. Dyra som satan, och helt ärligt vet jag inte om jag vill att hon ska ha en sån. Vart ska hon använda den liksom?! 😅😜
 
 
Sen går nog allt med Elena från avalor, vaiana och frost hem hos denna dam 😊 Älskar alla sorters dockor!

Kommentarer
Postat av: Patrik Iden

Hej, Jag beställer: Stor barbiedocka i födelsedagspresent.

2018-11-15 @ 13:21:52
URL: http://https://fcab.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0