SÅÅÅ TRÅÅÅKIGT

Fy fan, det här har nog varit den tråkigaste dagen på länge.
Fy tusan, så tråkig att jag tog mig till att städa toaletten.. Fy!
Har suttit och väntat hela dagen på att någon ska komma och byta
lås. Men ingen har kommit. Dom skulle ju göra det onsdag eller
torsdag?!?! Aja.. Skitsamma, det gör väl inte så mycket.

Näe fy tusan! Nu längtar jag till Julafton. Mys! Har faktiskt fått lite
julkänslor idag :)

Vet ni vad jag kommit fram till idag föresten? Att jag kommer dö av
en paikattack. Förut en kväll när jag låg och försökte somna började jag
tänka på sommaren. Och båtar, och kraschar, och skador, och död!
Pär vill ju ha en större båt och det är inte bra för mina nerver. Jag tänker
inte att det båten kommer gå bättre när det är lite sjögigt, nej jag tänker
såhär: Större båt, större krasch!
Jag tror ingen förstår hur det känns när jag tänker på detta för jag är verkligen
livrädd! Det gör ont i bröstet på mig när jag tänker på detta! FY!
Och nu när det kommit så mycket snö, ja, då ska ju skotern fram såklart! Suck..
Sen kom jag tänka på en till sak, hur tusan ska det bli när man får barn då?
Mina barn kommer ju aldrig få göra nått! hahahaha :D
Och Pär som vill köpa minifyrhjulingar och miniskotrar åt dom. Hur ska det sluta?
haha. Ändå vill jag absolut inte att dom ska bli som jag och vara rädd för allt.

Näe, får väl börja lite med maten kanske..

Kommentarer
Postat av: kulturella

köp en hallon båt ät pär........

2009-12-17 @ 16:10:10
Postat av: Therese

hallonbåt! HAHA! XD

2009-12-17 @ 17:18:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0