ÅNGEST

Vi har väl alla nångång haft ångest för något vi gjort?!
Eller har jag fel?
Jag hatar det, jag kan nöta på det så länge och tänka "Varför
gjorde jag det?" Eller "Varför sa jag så?"

När jag tänker på nått jag har ångest över så gör jag jämt en min.
Haha. typ som att jag ätit nått surt eller nå! :P
Sen sitter jag jämt och tänker på vad jag ska säga/göra ifall nån
frågar mig om det jag gjort/sagt.
Fast nu låter det som jag gjort nått jättedumt men det tror jag inte
att jag har gjort. Bara nått som är lite småpinsamt.
Men jag vill ändå ha en bortförklaring för att slippa bli hånad.
För är det nått jag hatar så är det att bli hånad. Det spelar ingenroll
vem det är som hånar mig. Jag hatar det! Jag kan bli skitsur, även
fast jag inte visar det.

Men man får ju också tänka att gjort är gjort, det går inte att göra
nånting åt det man gjort/sagt. Det spelar ingenroll hur mycket man
nöter det i huvudet om och om igen. Det går inte att ändra!
Men det är ju inte alltid så lätt att tänka så...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår precis vad du menar, exakt så är de för mig också! de är jävligt jobbigt och irreterande man vill bara få ut de ur huvet men de går inte!!

2009-02-17 @ 17:25:42
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, jag kör också "minen"

2009-02-17 @ 17:30:44
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Emmy

även jag kör minen! haha

2009-02-17 @ 18:01:56
Postat av: Nathalie

Lisa: Ja, precis!!

Mia & Emm: hahaha :D

2009-02-17 @ 18:29:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0