LÅNGA DAGAR GÅR FORTARE ÄN KORTA DAGAR

När jag läser andras bloggar om att dom slutar skolan så sent och
att det är så jobbigt, så tänker jag jämt. Ja, men prova på att sluta
klockan sex då! :P

Men jag tycker inte att det är jobbigt att sluta så sent?! Dagarna går så
fort och vips så är klockan dags att åka hem :)
Men när jag gick i skolan och såg att man skulle gå till fyra så suckade man
djupt! Dom dagarna gick sååå segt och var så tråkiga.
Dagarna på Cubus går fort och det är roligt =) Det är nog det som är skillnaden,
nu har jag valt själv vad jag vill göra.
Det har man ju iofs. också gjort i gymnasiet, dock kommer man ju inte ifrån
dom tråkiga ämnen som gör att dagarna går så segt.

Det är lite roligt ändå att längre dagar går fortare än korta dagar :P Iaf. så är/var
det så för mig :)

Jag saknar skolan lite ändå på ett vis, när man vaknar en morron och är tröttare
än tröttast
och vill helst bara ligga kvar och sova några timmar till. Det kan jag ju
inte göra. När man gick i skolan behövde man bara se till att vakna innan tolv och
ringa och sjukanmäla sig. Det kan man ju inte göra nu..
Dock är det bara på morron jag är trött, det går över så fort jag kommit ur sängen =)
Jag brukar kolla lite på tv innan jag kliver upp så jag ska bli pigg.
Det brukar vara "Hitta hem" och "Ellen" på mornarna :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har dom ändrat det där (säger dom, fast rösten säger fortfarande "klockan är före tolv och frånvaro kommer att registreras för idag") så man måste ringa före klockan 9 :P Men det är sant det du säger, man behöver inte ens vakna nästan ;)

2009-10-06 @ 09:16:51
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jasså? =) Ja, men det är ju inte så överdrivet tidigt det heller tycker jag :P

2009-10-07 @ 05:33:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0