JUL, JUL, STRÅÅÅLANDE JUL!

Idag har jag haft en riktigt slö-mysdag :) Glott på lite serier och bara latat
mig helt enkelt! Riktigt skönt faktiskt, kommer inte ihåg sist jag hade en sån
dag :)

Började läsa igenom både min och Therese blogg, från alla jular. Skrattade
högt när jag läste om när vi spelade "julklappsspelet" första gången! haha !
"TA AV PAPPA!!!!!" haha! Längtar till julen nu! Hösten kan ta sig nånstans, ge
mig snö och juuuuul!!
Jag ska mysa och njuta så mycket av julen i år! Tror jag älskar julen mer och
mer för varje år som går faktiskt! :)
Längtar tills man får julpynta och spela julmusik! Baka lussekatter och pepparkakor.
Och hur tråkigt och jobbigt det än är med dessa jäkla pepparkakshus så hör det
ju ändå julen till! :)  Längtar tills man får pusla genom snön efter den perfekta
granen
som likförbannat är glesare än glesast när man kommer hem! haha :)
Pynta granen, handla klappar! Bingolotto uppesittarkväll, glögg, JULAFTON!
Åååh, så jag längtar! Som ett litet barn. Enda skillnaden är väl att dom mest
längtar efter klapparna, jag längtar efter känslan :)


Bild från uppesittarkvällen förra året :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Seriöst. Jag tänkte "Ska jag orka läsa detta inlägg.." innan jag klickade på dig på gnarp.org.. XD

2011-09-08 @ 19:31:41
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: ella

Tjingeling!



Ja visst är det mysigt med julen, längtar redan:):).

Kul att träffa på dig på H&M .

Ha en trevlig helg o hälsa lillebror.

kram kram

2011-09-09 @ 18:07:09
Postat av: stina

åh ja längtar oxå!

satt å läste igenom gamla inlägg från min/mina egna bloggar från december månad, åh hela månaden är ju underbar! :D

2011-09-11 @ 12:12:57
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0